Soluţii Linii de business Achiziții

Achiziții

Soluţiile pentru managementul achiziţiilor de la TotalSoft ajută la îndeplinirea obiectivelor unei companii, reducând costurile şi riscurile şi crescând performanţa companiei. Tot ce ai nevoie pentru relaţia cu furnizorii tăi, într-un singur loc.

Soluții software pentru achiziții

Oferă posibilitatea de a gestiona eficient comenzile de aprovizionare către furnizori, acoperind acţiuni precum solicitările interne, ale clienţilor, sau definiţia stocurilor de siguranţă şi estimările personale cu privire la evoluţia vânzărilor companiei pentru perioada viitoare.

Printre beneficiile aduse de soluţiile TotalSoft menţionăm:

  • Simplifică fluxul de lucru cu furnizorii – salvează timp, bani şi resurse prin consolidarea datelor furnizorilor şi activităţilor într-o bază de date accesibilă organizaţiei;
  • Determină performanţa lanţului de aprovizionare – Înregistrează neconformităţile furnizorilor, implementează acţiuni preventive, conducând la performanţa întregului lanţ de aprovizionare;
  • Reduce riscul prin vizibilitate crescută asupra furnizorilor – Rapoartele disponibile oferă o imagine de ansamblu  asupra performanţei furnizorilor şi facilitează luarea deciziilor rapide şi inteligente;
  • Îmbunătăţeşte calitatea produselor şi serviciilor – Prin reducerea timpului necesar pentru procesarea informaţiei şi gestionarea furnizorilor se eliberează resurse care se pot concentra pe o calitate crescută a serviciilor, precum şi conceperea de produse inovatoare.

Module software pentru Departamentul ACHIZIȚII

Charisma ERP Core
Charisma ERP Core vezi detalii
eExpense
eExpense vezi detalii
eProcurement
eProcurement vezi detalii
Supplier Contract Management
Supplier Contract Management vezi detalii

Află mai multe despre TotalSoft, creator global de soluții software de business.